آموزش ساخت اندیکاتور شخصی در تریدینگ ویو

استفاده از ابزارهای معاملاتی، از جمله اندیکاتورها، به شما در تجزیه و تحلیل موفقیت آمیز بازار و کسب درآمد کمک می کند. شناسایی عوامل موثر بر تراکنش های ارز دیجیتال و تعیین یک استراتژی ثابت می تواند به موفقیت شما در دنیای ارزهای دیجیتال کمک کند. سوال اصلی اینجاست که آیا می توان اندیکاتورها را بر اساس اهداف شخصی شما ساخت؟ در این مقاله با کلایمکس همراه باشید که می خواهیم به ساخت اندیکاتور در تریدینگ ویو بپردازیم. 

نوسان گیری یا swing trading چیست و چگونه انجام می‌شود؟

نوسان گیری swing trading به عنوان یک استراتژی معاملاتی رایج شناخته می‌شود. اما قبل از هر کاری بهتر است با مفهوم استراتژی معاملاتی آشنا شویم. استراتژی معاملاتی در انجام مبادلات تجاری، عنوان پیش بینی اتفاقات پیش رو که قرار است در روند بازار رخ دهد شناخته می‌شود. در این مقاله همراه با کلایمکس به بررسی کامل و جامع از نوسان گیری swing trading بپردازیم و جنبه‌های مختلف آن را مورد بررسی قرار دهیم.

📈اندیکاتور ایچیموکو چیست؟ آموزش ایچیموکو

در دنیای ارزهای دیجیتال برای انجام معاملات موفق و پرسود باید ابتدا بیاموزید به خوبی تحلیل کنید. دو مدل تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال برای تبدیل شدن به یک تریدر حرفه‌ای و موفق لازم است. تحلیل تکنیکال نمودارهای کریپتو، به روش‌های مختلفی انجام می‌گیرد. یکی از آن روش‌ها پیش‌بینی قیمت با اندیکاتور است. اندیکاتورها از یک سری فرمول‌های ریاضی تشکیل شده‌اند که با استفاده از گذشته‌ی قیمتی نمودار، روند پیش‌رو را پیش‌بینی می‌کنند و اطلاعات مفیدی را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهند. در این مقاله با تیم کلایمکس همراه باشید تا بررسی کنیم که اندیکاتور ایچیموکو چیست؟ و به آموزش ایچیموکو بپردازیم.